Overige diensten
Buro Ja
Contact
Thuiszorg De Zonnestralen
Kruisweg 1221
2131 MD Hoofddorp
Nederland
Algemeen:
06 5262 2296
24 uurs bereikbaarheidsdienst:
06 2870 0162
Het team van Thuiszorg De Zonnestralen is zeer hecht en werkt nauw met elkaar samen. Wij doen er als organisatie alles aan om te zorgen dat iedere client zoveel mogelijk een aantal vaste zorgverleners om zich heen heeft. Op deze manier ontstaat er een prettige vertrouwensband tussen client en zorgmedewerker. De communicatie tussen client en zorgmedewerker is een op een en op deze manier kunnen wij als organisatie zoveel mogelijk voldoen aan de wensen van onze cliënten.
Tanja Dambrink: Directeur, Verzorgende IG
Monique Darras-van Vroenhoven: Communicatie Adviseur, Ambtelijk secretaris
Gerdy Balendong: Verpleegkundige niveau 5, Indicatiesteller
Natasja van Eijk: Verzorgende
Mike van der Genugten: Verzorgende IG
Monique van Beek-van Graven: Helpende
Jolanda Kagenaar: Helpende plus
Joke Swart: Verpleegkundige, niveau 4
Diana Molenaar: Verzorgende IG, verpleegkundige in opleiding
Zia Parson: Verzorgende IG
Danique van Waveren: Verzorgende IG
Al onze medewerkers worden ingezet naar gelang de zorgvraag van de client.
Thuiszorg De Zonnestralen is een organisatie die u als client graag bijstaat in de dagelijkse zorg. Wij als organisatie hechten eraan de client op de eerste plaats te stellen en komen graag aan al uw wensen tegemoet voor zover mogelijk. Wij zijn een kleine en transparante organisatie die kwaliteit en betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. Om te zorgen dat u als client goed geïnformeerd bent en blijft, heeft Thuiszorg De Zonnestralen dan ook op deze website een aantal belangrijke zaken voor u op een rijtje gezet, zodat u in een oogopslag alles kunt nalezen.
Iedere client is uniek en behoeft een specifieke eigen zorgindicatie. Dit wordt door een indicatiesteller opgesteld middels een gesprek bij u thuis. U krijgt uw persoonlijke zorgmap met alle benodigde gegevens en informatie hierin opgeslagen. Dit is voor u en uw familie/mantelzorger een naslagwerk waarin altijd zichtbaar is wat wij als organisatie met u hebben afgesproken en wat u van ons mag en kan verwachten. Dit is een dynamisch document dat constant wijzigt en ruimte biedt voor gesprek indien gewenst. In deze zorgmap/ dit zorgdossier worden alle benodigde stukken bewaard die voor zowel u als ons van belang zijn in uw verzorgings/behandeltraject.
Thuiszorg De Zonnestralen vindt het het uitermate belangrijk dat onze client de juiste zorg krijgt en betrokkenheid vanuit onze organisatie en de medewerkers ervaart. Goede afspraken en een duidelijk zorgbeleid scheppen voor u als client vertrouwen en geven rust. Korte communicatielijnen en persoonlijke gesprekken zijn naast uw zorg van groot belang.
Wij zijn betrokken bij zowel de thuiszorg situatie als na de zorg bij opname in het ziekenhuis. Wij vinden het van belang dat u als client vertrouwd en op aangename manier het dagelijkse leven kunt voortzetten ondanks uw zorgbehoeften. Wij dragen hier als team graag aan bij en vinden het essentieel dat de client tevreden en met een warm gevoel achterblijft en uitkijkt naar ons volgende bezoek.
Thuiszorg De Zonnestralen hecht enorm aan de mening van haar cliënten.
Het clienttevredenheidsonderzoek is de spiegel die wij ons graag voorhouden om constant te kunnen meebewegen en verbeteren waar mogelijk ten behoeve van onze cliënten. Kernwaarden als betrokkenheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en dienstverlening zijn de pijlers van het onderzoek. Ook dit jaar wordt de betrouwbaarheid gewaardeerd met een 10. Ook deskundigheid en betrokkenheid liggen boven de 8 gemiddeld. De dienstverlening van Thuiszorg De Zonnestralen wordt als zeer flexibel ervaren. De client heeft medezeggenschap in de zorg en voelt zich gezien en gehoord. Thuiszorg De Zonnestralen heeft een stijging doorgemaakt van 0.5 punt ten opzichte van het jaar 2017.
Buro Ja
Thuiszorg De Zonnestralen
Kruisweg 1221
2131 MD Hoofddorp
Nederland
Algemeen:
06 5262 2296
24 uurs bereikbaarheidsdienst:
06 2870 0162