Contact
Thuiszorg De Zonnestralen
Kruisweg 1221
2131 MD Hoofddorp
Nederland
24 uurs bereikbaarheidsdienst: 06 - 28700162
Clientaanname: 06 - 28700162
Client gerelateerde zaken : 06 - 28700162
Het team van Thuiszorg De Zonnestralen is zeer hecht en werkt nauw met elkaar samen. Door korte lijnen, een goede teamsfeer en respect voor elkaar weten we van elkaar waar we als team staan. We zien elkaar regelmatig op ons kantoor waar we elkaar op de hoogte houden, maar elkaar ook waar nodig helpen.
Tanja Dambrink: Directeur / eigenaar
Pressilia Lachmipersad: Indicatiesteller 5/6, praktijkopleider
Martin van der Stoop: Verpleegkundige 4
Saskia Scholte: Verpleegkundige 4
Mike van der Genugten: Opleiding verpleegkundige 4
Melissa van Gelder: Verzorgende 3IG, administratief medewerker
Natasja van Eijk: Verzorgende
Louise van der Genugten: Verzorgende 3
Monique Darras-van Vroenhoven: Communicatie adviseur, Ambtelijk secretaris
Eva: Administratief medewerker
Thuiszorg De Zonnestralen is een organisatie die is opgericht in 2017 om ouderen en andere zorgvragers in de dagelijkse zorg bij te staan in Hoofddorp, Halfweg en Zwanenburg. Wij zijn een kleine en transparante organisatie die kwaliteit en betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan.
Ons zorgteam is dusdanig ingericht dat cliënten een kleine groep vaste verzorgenden hebben waar zij een band mee kunnen opbouwen. Met korte lijnen tussen verzorgenden zijn we altijd op de hoogte van uw situatie. Duidelijke afspraken en een helder zorgdossier geeft rust, geborgenheid en vertrouwen en geeft ruimte voor signalering en gesprek met de cliënt, mantelzorgers of andere betrokkenen. Wij hechten veel waarde aan deze manier van werken.
De kleinschaligheid van onze organisatie maakt dat we flexibel en persoonsgericht zijn en dragen dit ook uit. Wij beloven niet alleen, maar door klein te blijven en te denken, voeren wij dit ook daadwerkelijk uit!
Iedere client is uniek en behoeft een specifieke eigen zorgindicatie. Dit wordt door een indicatiesteller opgesteld middels een gesprek bij u thuis. U krijgt uw persoonlijke zorgmap met alle benodigde gegevens en informatie hierin opgeslagen. Dit is voor u en uw familie/mantelzorger een naslagwerk waarin altijd zichtbaar is wat wij als organisatie met u hebben afgesproken en wat u van ons mag en kan verwachten. Dit is een dynamisch document dat constant wijzigt en ruimte biedt voor gesprek indien gewenst. In deze zorgmap/ dit zorgdossier worden alle benodigde stukken bewaard die voor zowel u als ons van belang zijn in uw verzorgings/behandeltraject.
Thuiszorg de Zonnestralen werkt alleen met geschoolde zorgverleners die regelmatig bijscholingen krijgen. Onze praktijkopleider draagt zorg voor de borging van de kwaliteitszorg van onder meer voorbehouden en risicovolle handelingen.
Thuiszorg de Zonnestralen werkt met een digitaal cliëntendossier van een gerenommeerde leverancier, Nedap Ons, die door meer dan 1000 zorginstellingen wordt gebruikt.
Iedere cliënt is uniek en krijgt een persoonlijk elektronisch zorgdossier. Het zorgplan wordt met u en de wijkverpleegkundige door middel van een anamnese en indicatiegesprek opgesteld. Alle benodigde gegevens en informatie worden in het elektronische cliëntendossier opgeslagen. Zo staat er in wat wij als organisatie met u hebben afgesproken en wat u van ons mag en kan verwachten. Dit is voor u en uw bevoegde mantelzorger inzichtelijk.
U en de mantelzorger krijgen een inlogcode zodat u mee kunt lezen en zo nodig vragen kunt stellen. De zorgmedewerker kan u helpen met het gebruiken van het systeem CarenZorgt.nl.
Het elektronisch zorgdossier blijft in bezit van Thuiszorg De Zonnestralen ook wanneer u geen zorg meer van ons nodig heeft. In de “Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst” (WGBO) is bepaald dat de zorgverlener het dossier in principe 20 jaar moet bewaren.
De Zorginspectie publiceert van alle zorginstellingen een rapport op hun eigen website, deze is terug te vinden op www.igj.nl
Thuiszorg De Zonnestralen vindt het het uitermate belangrijk dat onze client de juiste zorg krijgt en betrokkenheid vanuit onze organisatie en de medewerkers ervaart. Goede afspraken en een duidelijk zorgbeleid scheppen voor u als client vertrouwen en geven rust. Korte communicatielijnen en persoonlijke gesprekken zijn naast uw zorg van groot belang.
Wij zijn betrokken bij zowel de thuiszorg situatie als na de zorg bij opname in het ziekenhuis. Wij vinden het van belang dat u als client vertrouwd en op aangename manier het dagelijkse leven kunt voortzetten ondanks uw zorgbehoeften. Wij dragen hier als team graag aan bij en vinden het essentieel dat de client tevreden en met een warm gevoel achterblijft en uitkijkt naar ons volgende bezoek.
Thuiszorg De Zonnestralen hecht enorm aan de mening van haar cliënten.
Het clienttevredenheidsonderzoek is de spiegel die wij ons graag voorhouden om constant te kunnen meebewegen en verbeteren waar mogelijk ten behoeve van onze cliënten. Kernwaarden als betrokkenheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en dienstverlening zijn de pijlers van het onderzoek. Ook dit jaar wordt de betrouwbaarheid gewaardeerd met een 10. Ook deskundigheid en betrokkenheid liggen boven de 8 gemiddeld. De dienstverlening van Thuiszorg De Zonnestralen wordt als zeer flexibel ervaren. De client heeft medezeggenschap in de zorg en voelt zich gezien en gehoord. Thuiszorg De Zonnestralen heeft een stijging doorgemaakt van 0.5 punt ten opzichte van het jaar 2021.
Thuiszorg De Zonnestralen
Kruisweg 1221
2131 MD Hoofddorp
Nederland
24 uurs bereikbaarheidsdienst: 06 - 28700162
Clientaanname: 06 - 28700162
Client gerelateerde zaken : 06 - 28700162